luni, 19 ianuarie 2009

Vechi obiceiuri si altele mai noi:)

Ma gandesc uneori cu nostalgie la Timisoara si la Directia aia nenorocita. Nenorocita la propriu. Daca ar functiona si in Romania institutiile astea de protejare a patrimoniului asa cum ar trebui (conform legislatiei europene, pe care o consideram nitel utopica si imposibil de aplicat practic, mai mult din lenea de a ne pune si noi in miscare), probabil ca nu m-as fi gandit sa plec dintr-o asemenea institutie. Totusi, ma felicit pentru ca am facut-o.

Imi mai ia ceva vreme pana am sa ma acomodez complet cu noul loc de munca. E diferit nu ca domeniu de activitate, cat, mai degraba, ca mod de abordare. Imi place ce am de facut si-mi place ca nu prea ma bate nimeni la cap, cel putin deocamdata. Singurul aspect mai sacaitor e ora la care imi incep programul: 8 dimineata! Greu dom'le, greu! Poate am sa negociez pt o derogare. Deocamdata insa nu. Am de gand sa ma "autodisciplinez" in sensul asta. Asta nu fiindca mai vreau inca o schimbare, ci din cauza ca nu am inteles niciodata de ce mi-e foarte usor sa ma trezesc, cu sau fara ceas, dupa ora 8 si extrem de greu, cu fie si un minut, inainte.

Asa... Ma gandesc acum ce mai doream eu sa zic. Am inceput sa ma inmoi si-mi cam fuge gandul la un dus fierbinte si la un somn usor.

Se pare ca imi va mai lua ceva timp pana imi voi reintra in ritm. Nu cel de acum jumatate de an! Incep sa-l simt departe de mine si nu pentru ca nu as mai putea trage ca robotelul cu mult peste alea 8 ore normale de program. Am si alte prioritati acum! Da, da! Scrie workhoolica ca sunt si lucruri mai importante decat munca. Si chiar incep sa cred ca, de cele mai multe ori, o imbratisare te poate face mult mai fericit decat orice noua diploma sau decat un proiect reusit. Sa ne intelegem, in niciun caz nu am de gand sa ma las de vreun studiu din alea in curs de desfasurare. Nici nu tind spre o lene generalizata in linistea caminului. Doar recunosc ca lista mea de prioritati s-a cam rasucit putin. Ba, mai mult, contine si lucruri noi din capitolul love and relationship, care inainte nu ajungeau nici pe ultimele ciorne ale prezentei liste.

A, cireasa de pe tort: aproape m-am lasat de fumat. Adica in ultima luna am fumat ceva mai putine tigari decat "topeam" inainte intr-o singura zi. Deci se poate! Ca o paranteza, cred ca ma incapatanez sa-mi dovedesc mie ca sunt capabila sa fac orice lucru oricat de greu mi-ar fi (as minti cu nerusinare daca as afirma ca mi-e usor sa pun deoparte un viciu ce ma bantuie de 10 ani). Si daca nu ma sperie lupta cu dependenta asta oribila de tutun, restul e floare la ureche.

Niciun comentariu: