vineri, 13 februarie 2009

Cand te astepti mai putin...

... vine iarna... Dupa vremea primavaratica din ultima saptamana, incepusem sa glumesc cu Cristi ca imediat descaltam hazmul (cu numele asta s-a ales masina mea datorita numerelor de inmatriculare. Nas de botez e Sorin. Paranteza la paranteza: acum imi dau seama cat de rar am ajuns sa scriu pe blog, numele asta are deja 6 luni...) de anvelopele de iarna. Cand colo, ce sa vezi... a inceput de ieri sa cada cate-un fulg... si n-a mai stat.
Asa ca m-am trezit subit intr-un Cluj acoperit de nameti, murdar, inghetat... brrrr.

Din fericire, locatia noului meu job e pe un deal, pe o strada numai cu case. Curtea e acoperita in intregime cu un strat de zapada pufoasa, iar copacii parca s-au tavalit si ei pe jos pana si-au inzapezit totate crengile. Imi vine sa iau aparatul si sa topai pe afara facand poze. N-as putea spune exact ce ma opreste...

Ar trebui sa scriu acum, fiindca am ddl la niste texte pentru caietul program al unei conferinte. Dar eu nu-mi doresc decat sa pot visa cu ochii deschisi... cu o ceasca de ceai in mana...

Niciun comentariu: